Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Առանց բարոյականության մարդը դառնում է գազան

Առանց բարոյականության մարդը դառնում է գազան
03.07.2018 | 11:02

Այսօր մենք տեսնում ենք, որ այն քրիստոնյաներին, ովքեր հակաքրիստոնեական գլոբալիզացիայի և «գազանի դրոշմի» (թվային անվան) դեմ են պայքարում, անվանում են պառակտիչներ, սադրիչներ, հոգեպես անառողջ կամ նույնիսկ ծայրահեղականներ, եկեղեցու և պետության թշնամիներ:
Իսկ դա արդեն հիշեցնում է մեզ Փրկչի խոսքերի իրականացումը վերջին ժամանակների մասին, երբ «շատերը պիտի գայթակղվեն և իրար պիտի մատնեն, և իրար պիտի ատեն» (Մատթ. 24.10):


Եվ կստացվի, որ հակաքրիստոսի հակառակորդները կհամարվեն հասարակության կարգ ու կանոնի խախտողներ և պիտի ենթարկվեն ծածուկ հետապնդման: Սակայն, ավելի լավ է «չարչարվել Աստծո ժողովրդի հետ, քան միառժամանակ մեղապարտ հաճույքներ վայելել», քանի որ մենք «ավելի կարևոր ենք համարում Քրիստոսի կրած նախատինքները, քան Եգիպտոսի գանձերի առատությունը» (Եբր.1. 25, 26):


«Մի զարմացեք, եղբայրնե՛ր, որ աշխարհը ատում է ձեզ»,- մխիթարում է մեզ Քրիստոսի սիրելի աշակերտը: «Դուք Աստծուց եք, որդյակնե՛ր,- ասում է նա ճշմարիտ քրիստոնյաներին,- և հաղթեցիք նրանց, որովհետև Հոգին, որ ձեր մեջ է, ավելի մեծ է, քան նա, ով կա աշխարհի մեջ: Նրանք աշխարհից են, դրա համար էլ աշխարհի բաների մասին են խոսում, և աշխարհը լսում է նրանց: Մենք Աստծուց ենք. ով Աստծուն ճանաչում է, լսում է մեզ, իսկ ով Աստծուց չէ, չի լսում մեզ: Սրանից է, որ ճանաչում ենք ճշմարտության Հոգին և խաբեության հոգին» (Ա Հովհ. 4. 4-6):


Թվային անունը արտահայտում է ոչ միայն դիմազուրկ բազմության գաղափարը, այլև նշանակում է համարակալված օբյեկտի պատկանելությունը, միացումը համակարգին, տվյալ դեպքում` թվին նույնականացված, համարակալված մարդու պատկանելությունը մարդկությանը ղեկավարելու համար ստեղծվող գլոբալ, անմարդկային կիբերհամակարգին: Ընդունելով թվային անունը` մարդն ինքը խնդրում է իրեն միացնել այդ գլոբալ «նոր համաշխարհային համակարգին», դարձնել իրեն «Համացանցի» թվայնացված մի էլեմենտ:
Գլոբալ համացանցային տեղեկատվական հասարակության ստեղծումը, որտեղ կիբերնետիկ համակարգերով կառավարման օրենքները սկսում են կիրառվել մարդկային սոցիումի վրա, այսօր ընթանում է մեծ ծավալով: Ընդ որում՝ բոլոր երկրներում կիբերսոցիումի կառուցումն ընթանում է միաժամանակ և միևնույն սցենարով:


Սուրբ գրքի խոսքը ոչ միայն չարագործներին է պատժի արժանի համարում, այլև չարին հավանություն տվողներին: Ապագա հակաքրիստոնեական դիկտատուրայի առաջին դրսևորումների հետ մեր այսօրվա համաձայնությունը նշանակում է ընդունում, նույնիսկ ավելին` մասնակցություն գազանի թագավորության կառուցման գործին, որտեղ մարդիկ պիտի վերածվեն դիմազուրկ կիբերնիզացված բիոզանգվածների, էլեկտրոնային ինտելեկտի և մեր հոգիների հիբրիդների: Այդ մասնակցությունը այն է, ինչ Հայտնության գիրքը անվանում է «երկրպագել գազանին»: Դա, կարելի է ասել, անհոգի «Համացանցին» երկրպագելու կրոնն է և դրան ուղեկցող մեղքի ու ապականության գազանային պաշտամունքը. «և ամբողջ երկիրը զարմացավ գազանի վրա, քանի որ վիշապը տվեց նրան իր թագավորությունը: Եվ երկրպագեցին վիշապին, որ իր իշխանությունը տվել էր գազանին» (Հայտ.13.4): Մարդիկ երկրպագում են գազանին, այսինքն, համաձայնում են պետության բռնատիրական պահանջներին և դրանք ընդունում են որպես կյանքի առաջնորդող սկզբունքներ, հաշտվելով նոր կռապաշտության բնույթի հետ:


Թափանցիկ աշխարհը, որտեղ համարակալված մարդ-ստրուկներն ապրում են «ինչ բնական է, այն բարոյական է» բանաձևով, որտեղ իշխում են մարմնական, անասնական կրքերը, որտեղ թագավորում է նյութի և շահի կուռքը, ոչ այլ բան է, եթե ոչ ՀԱԿԱԱՇԽԱՐՀ, որը պատրաստ է իր հոգով ընդունելու հակաքրիստոսին: Այդպիսի հակաաշխարհում առաջարկվում է մոռանալ հոգևորության և, առհասարակ, հոգևոր արժեքների մասին:
Այսօրվա թվային ծածկագրման ընդունմամբ հաստատվում է կյանքի նոր հասարակարգ, որի նպատակը գազանի թագավորության համակարգի կառուցումն է: Ընդունելով գազանի կնիքը` մարդկությունը կվերացնի բարոյականության բոլոր սահմանները, իսկ առանց բարոյականության մարդը դառնում է գազան:


Եթե մենք համաձայնում ենք գազանի համակարգի հետ (իսկ դրա մասին վկայում է մեր ընդգրկումը նրա մեջ), դա նշանակում է որ սեր չկա մեր մեջ, մերձավորների հանդեպ մեր սրտում սառնություն և անտարբերություն է: Եթե մարդը, Հովհաննես առաքյալի խոսքի համաձայն, «փակում է իր սիրտը» իր մերձավորների առաջ, «ապա ինչպե՞ս է նրա մեջ բնակվում Աստծո սերը» (Ա Հովհ. 3.17): Քրիստոս բնակվում է միայն սիրող սրտում, որտեղ կա ցավ և կարեկցանք մերձավորի նկատմամբ: Հաճախ որոշ քրիստոնյաներից կարելի է լսել. «Իսկ ի՞նչ կլինի ինձ հետ, եթե ես ընդունեմ նույնականացման համարը, մի՞թե դա կարող է իմ հոգուն վնասել»: Այս հարցի մեջ արդեն թաքնված է մեծ սխալ: Մենք իրավունք չունենք մտածելու անձնասիրաբար միայն մեր մասին, քանի որ խոսքը բազմաթիվ մարդկանց հոգիների փրկության և հավիտենական կյանքի մասին է: Ահա թե ինչու այժմ կատարվող իրադարձությունների հոգևոր իմաստը բացվում է միայն նրանց, ովքեր մտահոգ են աշխարհով, զգում են նրա մեջ կատարվող ողբերգությունը, ինչպես այն զգում էին բոլոր ժամանակների սրբերը:


Իսկական սերը մերձավորների նկատմամբ միշտ առնչվում է նրանց հանդեպ պատասխանատվության զգացումի հետ, իսկ եթե մենք այդ զգացումը չունենք, դա վկայում է այն մասին, որ մենք ապրում ենք ոչ որպես աստվածանման էակներ, այլ որպես «մռայլ, խուլ ու համր հրեշներ», այսինքն՝ որպես գազաններ:

Ռուսերենից թարգմանեց
Դարբասի հոգևոր հովիվ
տեր Ընծա քահանա ՄԻՐԶՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 2172

Մեկնաբանություններ